Projektas ,,Šypsena – kelias į draugystę” | ||||||||
Vasario 22-26 d pradinių klasių mokiniai vykdė projektą ,,Šypsena – kelias į draugystę”. Šia tema daug diskusijų, posakių ir patarlių, gražių minčių išsakyta per etikos , lietuvių kalbos pamokas ir klasės valandėlės metu. Mokiniai mokėsi draugiškų santykių ir susijungę nuotoliniu būdu per pamokas. |
||||||||
plačiau | ||||||||
LMS žiemos forumas | ||||||||
Vasario 15-19 d. 9 klasės mokinės Austėja Mikelaitytė ir Paula Šimkutė Zoom platformoje dalyvavo LMS (Lietuvos mokinių sąjungos) žiemos forume. Forumo metu pranešimus skaitė savo srities specialistai (medicina,psichologija, teisė, pedagogika) ir vedė paskaitas apie savo specialybes. |
||||||||
plačiau | ||||||||
STEP mokymai tėvams | ||||||||
ŠVIETIMO PAGALBOS SPECIALISTAI KONSULTUOJA ŠIAIS KONTAKTAIS
|
||||||||
103 -iasis Lietuvos gimtadienis | ||||||||
Vasario 16 -ajai paminėti vasario 8-12 d. mokykloje buvo vykdomos įvairios veiklos: Integruotas projektas ,,Kuriu Lietuvai" ir akcija ,,Sportuoju tau, Lietuva!” |
||||||||
plačiau | ||||||||
Socialinė gerumo akcija ,,Širdelė Lietuvai” - ,,Jūs ne vieni” | ||||||||
Aktyvi ikimokyklinukų/priešmokyklinukų vasario 8-12 d. savaitė . Artėjančios Vasario 16 d, proga mišrios grupės ugdytiniai vykdė įvairias veiklas : statė iš kaladėlių Gedimino pilį, kūrė Gedimino pilies maketą, sportavo gryname ore, gamino atvirukus. Puošdami langus prisijungė prie socialinės gerumo akcijos ,,Širdelė Lietuvai” - ,,Jūs ne vieni”. |
||||||||
plačiau | ||||||||
Nuotolinis istorijos Protmūšis | ||||||||
Saugesnio interneto savaitė 2021 | ||||||||
2021 m. vasario 8-13 d. mokykloje vyko Saugesnio interneto savaitė 2021. Iniciatyvos tikslas – atkreipti dėmesį į aktualius skaitmeninius iššūkius, skatinti saugesnį, ypač vaikų ir jaunuolių, naudojimąsi internetu ir skaitmeninėmis technologijomis. |
||||||||
plačiau | ||||||||
Užgavėnės | ||||||||
Užgavėnės, nors virtualiai, bet praūžė audringai. Aktyviausi mokiniai buvo per technologijų, muzikos ir lietuvių kalbos pamokas.
|
||||||||
plačiau | ||||||||