Logopede mokykloje dirba
Kabineto Nr. 21
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietūs |
Pirmadienis |
8.00 – 12.00 |
|
Antradienis |
8.00 – 13.00 | |
Trečiadienis |
11.55 – 15.55 | |
Ketvirtadienis |
16.15 – 18.15 | |
Penktadienis | 10.45 – 11.45 13.50 – 14.50 |
Kontaktai
Mobilusis +370 674 29930
Informacija
Logopedo veiklos tikslas – teikti švietimo pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kalbėjimo sutrikimų ir sudaryti sąlygas sėkmingam šių vaikų ugdymui(si) klasėje, siekiant užtikrinanti pilnavertį poreikių tenkinimą ugdymo procese.
Uždaviniai
- Vertinti mokinių kalbą, nustatyti kalbos bei kalbėjimo sutrikimus.
- Siekti, jog specialiųjų poreikių mokiniai taptų aktyviais ugdymo proceso dalyviais, skatinti mokymosi motyvaciją, sudaryti sąlygas pozityviai jų socializacijai.
- Šalinti mokinių kalbos bei kalbėjimo sutrikimus, bendradarbiaujant su ugdytinių tėveliais (globėjais), pedagogais.
- Teikti rekomendacijas bei pagalbą pedagogams ir tėvams dėl mokinių, turinčių kalbos, kalbėjimo sutrikimų ugdymo kokybės klausimais.
Logopedo funkcijos
- Įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.
- Bendradarbiauja su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnybos specialistais, numato specialiosios pedagoginės (logopedo) pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiuosius mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko.
- Teikia specialiąją pedagoginę (logopedinę) pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų dirbant pogrupiuose, grupėse, esant galimybei, ir individualiai.
- Konsultuoja mokytojus, specialiųjų poreikių mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos mokiniams teikimo klausimais
- Rengia ir naudoja specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui.
- Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus.
- Dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje.