Kodėl naudinga dalyvauti?
Mokytojai tampa proceso organizatoriai, mokiniai mokosi dirbti savarankiškai, mokytojas yra jo padėjėjas, skatintojas. Vyksta integracija keliais lygiais - tarp atskirų šalių mokyklų, mokykloje – tarp dalykų, įvedami nauji elementai į ugdymo proceso organizavimą, betarpiškai integruojant užsienio kalbą, informatiką ir bet kurį ugdymo turinio dalyką. Susipažįstama su kitos šalies kultūra, vyksta kultūros reiškinių mainai. Ugdoma tolerancija ir partnerystė, skatinama vidinė motyvacija mokytis. Virtuali draugystė gali tapti asmenine mokinių pažintimi, kuri ateityje gali peraugti į draugystę, skatinančią susitikimus. Betarpiška pažintis su Europos šalių bendraamžiais plečia mokinių akiratį. Mokytojų bendravimo atveju galima keistis metodikos naujovėmis, rengti švietimo sistemų palyginimus.
Kiekvienas gali rasti savo motyvą dalyvauti šioje programoje.
- 2022-2023 mokslo metais vykdomos šios tarptautinio eTwinning projekto veiklos
- 2021-2022 mokslo metais vyko šios tarptautinio eTwinning projekto veiklos
- Pradinių klasių mokiniai 2020-2021 mokslo metais vykdys šiuos tarptautinius eTwinning projektus
- Pradinių klasių mokiniai 2019-2020 mokslo metai vykdys šiuos tarptautinius eTwinning projektus
- Pradinių klasių mokiniai 2018-2019 mokslo metai vykdys šiuos tarptautinius eTwinning projektus
- Pradinių klasių mokiniai 2017-2018 mokslo metais sėkmingai įvykdė šiuos tarptautinius eTwinning projektus