Kviečiame susipažinti su Vilkaviškio r. Sūdavos pagrindine mokykla
yra mokykla.
Toliau, bus vadinama Pagrindine mokykla.
Ką mokiniai veikia Pagrindinėje mokykloje?
Pagrindinėje mokykloje mokiniai mokosi daug dalykų.
Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:
- lietuvių kalbos,
- matematikos,
- biologijos,
- istorijos,
- muzikos,
- dailės.
Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.
Pagrindinėje mokykloje mokiniai mokosi:
- 1 klasėje
- 2 klasėje
- 3 klasėje
- 4 klasėje
- 5 klasėje
- 6 klasėje
- 7 klasėje
- 8 klasėje
Koks yra Pagrindinės mokyklos darbo laikas?
Pagrindinė mokykla dirba šiomis dienomis:
- pirmadienį,
- antradienį,
- trečiadienį,
- ketvirtadienį,
- penktadienį.
Pagrindinė mokykla dirba nuo 8.00 valandos iki 18.00 valandos.
Kuo Pagrindinė mokykla gali Jums padėti?
Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje Pagrindinėje mokykloje.
Kur galima sužinoti daugiau informacijos?
Daugiau apie Pagrindinę mokyklą galite sužinoti internete.
Pagrindinės mokyklos interneto svetainės adresas yra
- https://sudavos.lt/en
Galite paskambinti telefonu.
Pagrindinės mokyklos telefono numeris yra
- contacts::tel
Galite parašyti elektroninį laišką.
Elektroninis paštas yra
Kokią informaciją rasite Pagrindinės mokyklos interneto svetainėje?
Informacija Pagrindinės mokyklos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.
Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.
Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Pagrindinės mokyklos darbuotojus:
- kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
- kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
- kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.
Koks yra Pagrindinės mokyklos adresas?
Pagrindinės mokyklos adresas yra
Autoriai
- Teksto originalą parengė
- Tekstą vertino: xxxx
- Teksto vertinimą koordinavo:
Iliustracijų šaltiniai:
- https://arasaac.org/
- https://www.freepik.com/
- https://www.inclusion-europe.eu/easy-toread/
- https://pixabay.com/illustrations/
- Microsoft Word piktogramų bazė
