2018-2019 m.m kronika

Erasmus + lankėsi Italijoje

Sūdavos pagrindinės mokyklos „Erasmus+" „Cultural Heritage journey with models" dalyviai lankėsi Italijos saloje Sicilijoje.

Susirinko projekto dalyviai Lenkijos, Rumunijos, Lenkijos, Italijos ir Lietuvos.

Praleista savaitė saloje buvo be galo įdomi ir linksma. Susipažinome su daug žmonių, linksmai praleidome laiką, susipažinome su jų kultūra ir tradicijomis. Ragavome tradicinių patiekalų, aplankėme įvairias pilis ir šventyklas bei kitas vietas, įtrauktas į UNESCO sąrašą. Gyvenome mažame miestelyje Terazini prie jūros kranto, apsuptas kalnų. Lankėmės „Giovanni XXIII" mokykloje, vykdėme įvairias projekto veiklas, patiko gaminti dėlionę su UNESCO kultūriniu paveldu. Visa savaitė buvo suplanuota, bet turėjome ir šiek tiek laisvo laiko, kurio metu maudėmės šiltoje jūroje, žaidėm paplūdimio žaidimus. Ši kelionė buvo labai  turininga ir kviečianti atvykti dar kartą į Siciliją. Na, o dabar laukiame kitų kelionių. Ir sakome didelį ačiū visiems už puikų laiką.

Gustė Bendoraitytė Sūdavos pagrindinės mokyklos 6 klasės mokinė.